Polerowane osłony przy podnóżkach

Re: Polerowane osłony przy podnóżkach

Postautor: DeFi » 13 sie 2014, 20:00

sety raczej nie są zrobione z nierdzewki, więc na pewno będą zachodzić. Chyba że dać je do pomalowania lakierem bezbarwnym, ale wtedy nie może być spolerowane na lustro.

Miałem w poprzednim moto wypolerowane ranty felg i wystarczyło raz na sezon przejechać ranty pastą lekkościerną i było OK
Obrazek
Kawasaki ER-5 '05 -> Kawasaki ZR-7 '00 -> Yamaha FJR 1300 '01
Awatar użytkownika
DeFi
Administrator
 
Posty: 426
Rejestracja: 06 maja 2014, 16:52
Lokalizacja: Września
imię: Rafał
miejscowosc: Września
garnek: LS2

Re: Polerowane osłony przy podnóżkach

Postautor: Ptaku » 13 sie 2014, 21:38

To je amelinium, tego nie pomalujesz...
chyba że farba amelinowa... :lol:
Awatar użytkownika
Ptaku
Motocyklista
 
Posty: 518
Rejestracja: 06 maja 2014, 21:49
Lokalizacja: Śląsk
imię: Marcin
miejscowosc: Oberlazisk
garnek: N86

Re: Polerowane osłony przy podnóżkach

Postautor: DagmaraT » 31 sie 2014, 21:47

Polerka była robiona ponad rok temu i wciąż wygląda do bardzo ładnie, a wstyd przyznać nie zajmowałam się nimi potem. :-)
Dziękuję za słowa uznania. :-D
Obrazek
Awatar użytkownika
DagmaraT
Motocyklista
 
Posty: 92
Rejestracja: 31 sie 2014, 14:35
imię: Joanna
miejscowosc: Turek/Warsaw
garnek: HJC TR 1

Re: Polerowane osłony przy podnóżkach

Postautor: Ptaku » 31 sie 2014, 22:01

No ja też już swoje sety wybłyszczyłem :D
A że nie mam w garażu prądu to wszystko jechałem ręcznie... trochę się z tym narobiłem.
Awatar użytkownika
Ptaku
Motocyklista
 
Posty: 518
Rejestracja: 06 maja 2014, 21:49
Lokalizacja: Śląsk
imię: Marcin
miejscowosc: Oberlazisk
garnek: N86

Re: Polerowane osłony przy podnóżkach

Postautor: zimon143 » 01 wrz 2014, 16:06

Gdzie zdjęcie poglądowe? :)
Awatar użytkownika
zimon143
Motocyklista
 
Posty: 416
Rejestracja: 24 lip 2014, 18:28
Lokalizacja: Ruda Śląska
imię: Szymon
miejscowosc: Ruda Śląska
garnek: HJC TR-1

Re: Polerowane osłony przy podnóżkach

Postautor: Ptaku » 01 wrz 2014, 19:09

Będą foty , daj mi chwilę :D

Słaba fota ale coś tam widać.

Obrazek
Awatar użytkownika
Ptaku
Motocyklista
 
Posty: 518
Rejestracja: 06 maja 2014, 21:49
Lokalizacja: Śląsk
imię: Marcin
miejscowosc: Oberlazisk
garnek: N86

Re: Polerowane osłony przy podnóżkach

Postautor: mateusz3im » 03 lut 2015, 21:54

Kurde, że sam na to nie wpadłem przez 3 lata... :P Chyba będę musiał skopiować pomysł, bo wygląda świetnie :)
Awatar użytkownika
mateusz3im
Motorowerzysta
 
Posty: 34
Rejestracja: 03 lut 2015, 19:52
imię: Mateusz
miejscowosc: Bujaków
garnek: F8

Re: Polerowane osłony przy podnóżkach

Postautor: Daffcio92 » 19 lut 2015, 12:34

Ptaku jakim papierm zdzierales farbe?
Daffcio92
Motorowerzysta
 
Posty: 34
Rejestracja: 29 cze 2014, 12:54
imię: Dawid
miejscowosc: kalisz

Re: Polerowane osłony przy podnóżkach

Postautor: Ptaku » 19 lut 2015, 14:28

Najpierw 120 => 320 => 600 => 1000 => 2000
Na koniec polerowanie pastą ścierną.
Awatar użytkownika
Ptaku
Motocyklista
 
Posty: 518
Rejestracja: 06 maja 2014, 21:49
Lokalizacja: Śląsk
imię: Marcin
miejscowosc: Oberlazisk
garnek: N86

Re: Polerowane osłony przy podnóżkach

Postautor: mateusz3im » 23 lut 2015, 18:43

:D Ja już zrobiłem
Awatar użytkownika
mateusz3im
Motorowerzysta
 
Posty: 34
Rejestracja: 03 lut 2015, 19:52
imię: Mateusz
miejscowosc: Bujaków
garnek: F8

PoprzedniaNastępna

Wróć do Modyfikacje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość